[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره من :: عضویت در پایگاه :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره من::
یادداشت های من::
وب نوشت::
اخبار و اطلاع رسانی::
تالار افتخارات::
سوابق اجرایی::
پژوهش ها::
کتاب ها::
در رسانه ها::
نقد و معرفی کتاب::
گالری::
دانلود فایل::
بانک پاورپوینت::
کتاب الکترونیک::
فوتبال و جامعه::
ورزش و محیط زیست::
پیوندها::
ارتباط با من::
تسهیلات پایگاه::
عضویت در پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: نشانه شناسی تبلیغ جدید بانک ملی به مناسبت جام جهانی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ | 
نشانه شناسی تبلیغ جدید بانک ملی به مناسبت جام جهانی
 
تبلیغ جدید بانک ملی برای حمایت از تیم ملی و جام جهانی روسیه: پیرمردی که به سختی و به کمک عصا ایستاده، مردی با لباس کارگری که تمیزی لباسش از بی مشکل بودنش خبر می دهد، جوانی با لباس غیررسمی و البته جهت نگاهی متفاوت (انگار که قهر است) و باز هم مردی با پیراهن یقه سفید (یقه بسته) با کت و شلوار مشکی و بسیار تمیزی که احتمالا نماد جامعه مدیریتی و بازاری است (و نه کارمندی)، دیوار دفاعی تیم ملی را تشکیل داده اند ... و البته هیچ زنی در مقام حمایت مشاهده نمی شود، چراکه از منظر تبلیغ کننده، ورزش امری مردانه است و تبلیغ آنجا که پر از دروغ است، کمی هم در لفافه از خود صداقت نشان می دهد.

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA code
::
دفعات مشاهده: 2913 بار   |   دفعات چاپ: 133 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضا شجیع Dr. Reza Shajie Official Website
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 3790