پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضا شجیع- یادداشت های من
نشانه شناسی تبلیغ جدید بانک ملی به مناسبت جام جهانی

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ | 
نشانه شناسی تبلیغ جدید بانک ملی به مناسبت جام جهانی
 
تبلیغ جدید بانک ملی برای حمایت از تیم ملی و جام جهانی روسیه: پیرمردی که به سختی و به کمک عصا ایستاده، مردی با لباس کارگری که تمیزی لباسش از بی مشکل بودنش خبر می دهد، جوانی با لباس غیررسمی و البته جهت نگاهی متفاوت (انگار که قهر است) و باز هم مردی با پیراهن یقه سفید (یقه بسته) با کت و شلوار مشکی و بسیار تمیزی که احتمالا نماد جامعه مدیریتی و بازاری است (و نه کارمندی)، دیوار دفاعی تیم ملی را تشکیل داده اند ... و البته هیچ زنی در مقام حمایت مشاهده نمی شود، چراکه از منظر تبلیغ کننده، ورزش امری مردانه است و تبلیغ آنجا که پر از دروغ است، کمی هم در لفافه از خود صداقت نشان می دهد.

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضا شجیع:
http://shajie.ir/find.php?item=1.83.887.fa
برگشت به اصل مطلب